Retuuur!
(varianta scurta si populara )
buun, pentru asta avem nevoie de la tine de 3 informatii pe care sa ni le trimiti pe whatap-ul urmator 0724315544 in care te rugam sa ne spui:
1. pe ce nume e comanda, (ex. Nea Marin)
2. e nevoie de schimb cu alta marime (ne comunici si marimea dorita) ( Ex. sunt Nea Marin si vreau sa schimb produsul cu o marime mai mare )
3. returul este final. Aici nu trebuie sa faci mare lucru. Daca esti certat rau de tot pe produs si vrei sa-l trimiti neaparat la mama lui te rugam sa ne comunici un cont in care urmeaza sa ti restituim banii. Noi vom emite awb timp in care tu pregatesti produsul ambalat corespunzator pentru expediere. Curierul va veni la tine sa ridice coletul. (atentie continutul coletului nu trebuie sa fie vizibil .si daca inca nu ai folosit toata banda aia de izolat sau banda aia de hartie sau mai stiu eu ce mai ai tu la indemana te rugam sa le folosesti cumpatat dar nu le aplica direct pe ambalajul produsului. Pune produsul in ceva punga apoi varsa ti mania cu orice scoci, folie sau banda vrei tu. Altfel curierul cand scaneaza coletele in depozit ne taxeaza pe noi cu 30 ron si ne trimite si poza coletului si va trebui si noi sa te taxam! ).
(ex. am comanda pe Nea Marin si vreau sa o returnez de indata! nu mai vreau sa vad aceste produse! contul in care vreau sa mi returnati banii cu dobanda daca se poate este ....)
Et voilà!
Varianta oficiala
Pasul 1. Printati si completati cu atentie Formularul de retur produse
Persoanele fizice care achizitioneaza produse de pe site-ulwww.mesterechipat.ro au posibilitatea sa se retraga din contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice de la primire.
Dacă sunt câmpuri unde nu aveti informația la îndemână, puteti completa cu valoarea 0. Important este să completati corect datele d-voastra (Numele pe care a fost plasată comanda, adresa de email, numărul de telefon, contul bancare pentru returnarea contravalorii produselor și indicativul produsului pe care doriti îl returnati).
Dupa completare va rugam sa ne trimiteti formularul pe adresa mesterechipat@gmail.com
Completati cu atentie iar noi va trimitem confirmarea de primire a cererii de retragere prin e-mail.
Oferim 3 optiuni de retur:
1. Retur cu optiune de rambursare a banilor in contul clientului.
2. Schimb cu acelasi produs dar alta marime, culoare, etc
3. Schimb cu un alt produs(de aceeasi valoare sau mai mare)
Pasul 2. Pregatiti coletul si trimiteti-l catre noi
Este obligatoriu sa trimiteti produsul, impreuna cu cutia originala a acestuia, nedeteriorata, toate accesoriile primite, certificatul de garantie, o copie a facturii si formularul de retragere din contract (cererea de retur) completat. Toate acestea trebuie impachetate corespunzator in alta cutie, nu in cutia produsului. Retragerea d-voastra din contract va fi posibila doar daca se respecta termenul de 14 zile de livrare de la notificarea de retragere. In 1-2 zile de la aprobarea returului veti fi contactat de curier pentru a preda coletul.Costurile de returnare sunt suportate de catre cumparator, conform legii.
Adresa la care trimiteti coletul este :
Destinatar: SC NAPROTECT INVEST.SRL
Adresa: Strada George Gordon Byron nr. 1, Cluj-Napoca, jud. Cluj
Pasul 3. Va restituim banii
Va restituim contravaloarea produselor achitate in termen de 14 zile de la data notificarii de retragere din contract, dar nu mai devreme de data la care produsul ajunge fizic la noi. La completarea cererii de retur, este obligatoriu sa fie completata si optiunea pentru modalitatea de transfer. Rambursarea sumei se faceintr-un cont bancar, va rugam sa mentionati IBAN-ul, precum si Banca la care este deschis contul Nu se pot returna banii în colete, prin curier sau altă metodă.
Responsabilitatea fata de starea produsului
Conform Art 20, din OUG 34/2014 cu modificarile Legii nr 157/22.06.2015, riscul de deteriorare sau pierdere a produsului este transferat consumatorului in momentul in care acesta sau o parte terta desemnata de acesta, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului in momentul livrarii produselor catre transportator, daca transportatorul a fost insarcinat de catre consumator sa transporte produsele, iar aceasta optiune nu a fost oferita de catre profesionist, fara a aduce atingere drepturilor consumatorului fata de transportator.
Dispozitii legale
In conformitate cu dispozitiile art. 9 din OUG 34/2014, cumparatorul, nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale, are dreptul de a denunta unilateral contractul in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. In cazul denuntarii contractului, produsul trebuie sa fie in starea de la vanzare, insotit de toate accesoriile, manualele de utilizare, etichetele, precum si certificatul de garantie (original), iar cutia acestuia sa nu fie deteriorata.
In conformitate cu prevederile art. 13 din OUG 34/2014 rambursarea sumelor achitate pe produs se va face in cel mult 14 zile de la data denuntarii contractuluI, clientul avand obligatia sa trimita coletul catre noi in termen de 14 zile de la data denuntarii contractului, in caz contrar putem amana restituirea contravalorii produselor achitate pana in momentul in care produsul ajunge fizic la noi.
Important
Nu fac obiectul denuntarii unilaterale a contractului produsele deteriorate sau care prezinta defectiuni din culpa cumparatorului, precum si cele care au fost desfacute ori ale caror piese au fost inlocuite si nici produsele nefunctionale care fac obiectul reparatiilor sau inlocuirii lor in baza garantiei.
Conform art. 16 din aceeasi ordonanta, sunt exceptate de la dreptul de returnare urmatoarele:
- produsele al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant;
- produsele executate dupa specificatiile consumatorului sau personalizate la cererea acestuia, precum si cele care prin natura lor nu pot fi returnate sau cele care se deterioreaza ori se degradeaza rapid;
- produsele confectionate la cererea consumatorului
- furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protective a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator
Suport clienti
mesterechipat@gmail.com